Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BROKEN & ALONE.

Jag är så trött på att alltid vara ensam. Att folk alltid lägger mig åt sidan & tar mig i andra hand, är så trött på det! :s Finns ingen som verkligen hör av sig ska vi hitta på något & verkligen menar det, visst jag gör inte det heller för jag är så trött på att jag har blivit tagen i andra hand hela tiden. Folk förväntar sig så himla mycket av mig och jag kan inte ge allt som alla vill. Vart är dom där äkta vännerna? Eller det kanske inte finns någon.. :( Eller så kanske det är fel på mig av någon anledning.. FUCK ALLT!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P