Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAGENS SHOPPING.

  • 2 st hårfärger.
  • Rosa nagellack, två paket tuggummi, 2 paket halstabletter, 2 olika doftsaker.
  • En rosa klocka.
  • Ett guld nagellack, en parfym, och en ögonskyggs palett.
  • 3 st överstryknings pennor.
  • En tröja.
  • En rosa vattenkokare. :)
  • + fick en jacka av mamma & en elvisp & en dator som jag måste byta, blec blås.
Det var så att jag skulle få en med webcam men så fick jag den utan och betalade det priset för datorn med cam.. ;@ Sur jag är nu..

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: emmie

e de en exkt likdan klocka jg har ? :O

2011-02-27 @ 11:42:39
URL: http://nattstad.se/EmmieA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P