Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DAMN, VAD SUR JAG ÄR NU..

Jag hatar när folk snackar bakom ryggen, det är det värsta jag vet. Vafan är problemet, är det något som inte passar kan man väl komma fram till mig istället för att gå och snacka till andra så folk dömmer mig utan anledning. & nej jag är inte perfekt, men vafan ska jag göra åt det? Snälla stick & låt mig va om jag inte duger.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: emmie

skit i dom som snackar skit och lägg din energi på dom du verkligen litar på och tycker om :) <3 visa dom inte att du tar illa upp ;) dom är inte värda din energi :D

2011-02-18 @ 22:20:09
Postat av: dajana

tack gumman ! <3

2011-02-18 @ 22:27:18
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P