Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DEN NYA DATORN.

Nu sitter jag på min nya dator, jag va och bytte och fick en helt annan dator som var bättre och lite dyrare. Så det är skönt att jag fick som jag ville. :) Nu ska jag ladda ner lite program och även så ska jag jobba. Så hörs nog senare, puss.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: andréa nilsson

Är datorn bra? Kram

2011-03-02 @ 17:32:02
URL: http://andreeanilsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P