Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GODMORGON!

Har precis duschat & nu ska jag upp och torka håret, samt platta det och sedan sminka mig sedan åker jag till skolan. :( Fan, jag orkar inte med skolan är verkligen skoltrött + har ett jävla omprov idag, vet inte hur det ska gå. Håller tummarna för att det blir bra. Idag är det ju onsdag så det betyder helg om två dagar, jag längtar. :D Skriver ett inlägg senare, puss puss. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med och tävlar i dagens blogg! <3

2011-02-23 @ 09:09:53
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P