Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HEM I MORGON.

I morgon så ska jag åka hem, ska bli ganska skönt men ändå inte. Har varit kul att vara med syrran förutom att jag har fått städa, diska och allt hela tiden. Har varit fruktansvärt stökigt hemma hos henne, fy fan! hahah.. Men men nu är det bättre. :)
 


Gammal bild ! :D

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P