Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HISSAR&DISSAR.

» Leopard: gillar kläder som har leopard mönster, tycker det är jättefint, fast sen ska man heller inte ha för mycket. Finns gränser liksom, men det är riktigt snyggt & nästan alla passar ju som sagt i det.
» Smycken: det är nog det bästa som finns, smycket! Fy fan det gillar jag väldigt mycket, speciellt ringar och halsband & armdand. Örhängen gillar jag inte eftersom jag inte har hål i öronen men smycket är något av det bästa som finns. :)
» Väskor: ännu en till sam som jag älskar, väskor.. Det är också en sak som är det bästa som finns. Hahah, har hur många väskor som helst, gillar att variera med olika klädesplagg och beroende på vart jag går. Vill ha väskor till skolan, stan & om man ska ut och festa och liknande saker. Man ska ha flera väskor. Stort hiss på det!
» String: fyfan det är nog det fulaste & mest obekvämaste som finns. Jag tycker det är äckligt till och med. Alltså att man vill använda underkläder som skär in i rumpan, det förstår jag bara inte? :| Nej nej, usch.. Sen ska man ju ha form på rumpan för att använda såna. Aja, diss på string iaf.
» Snö: JAG HATAR SNÖ! & därför ska jag ge snön en stor diss. Det är så jobbigt, kallt, blött och äckligt är det. Kan den inte bara försvinna, den gör ju ändå ingen nytta och alla tycker den är jobbig. Man måste ha på sig ett ton kläder och plus måste man vara försiktig att man inte ramlar eller blir genomblöt. Sommar är bäst!
» Spindlar: spindlar är det värsta jag vet! Alla insekter men speciellt spindlar. Fy fan vad jag hatar det, jag gråter nästan när jag ser en spindel, spelar ingen roll hur stor eller liten den är. Den är lika äcklig för det! Fan, jag mår inte bra av dom, dom kan också dö för dom gör heller ingen nytta. Dom skrämmer bara folk. :(

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Louise

tack :)håller med, spindlar är stoooor diss :(

2011-02-12 @ 20:37:50
URL: http://lezici.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P