Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HUR KUNDE DU?

Jag vet inte vart jag ska börja, allt är så jobbigt sen du lämnade mig, sen du lämnade oss.. Du bara stack och du pratar inte ens med mig, varför? ;( Vad har jag gjort, jag som har ställt upp för dig så mycket, jag som har funnits för dig. Kanske inte alltid men för det mesta. Om du bara kunde uttrycka dig mer så jag vet hur allt ligger till. DU ÄR JU FÖRHELVETE MIN SYSTER! Det gör ont i hjärtat att se mamma vara så ledsen, att se henne gråta bara för att du inte vill vara med oss, du kan väl ändå visa lite respekt? Nej du valde den vägen att såra oss alla, folk frågar hela tiden vart du är, och vi ljuger mer och mer. Det är så mycket som har hänt sen du försvann och ibland låtsas jag som om jag inte bryr mig, men egentligen gör jag det. & gråter mer och mer när jag vet att du inte finns hos mig. Det känns som om jag inte har någon syster längre, det är som att få ett knivhugg rakt i hjärtat, :( Förlåt att jag inte är den bästa syster, men alla begär så mycket av mig och jag klarar inte av. Jag kämpar och kämpar men ibland kämpar jag för ingenting. Det gör så ont, och jag är helt tom inom mig, har aldrig känt mig ensammare, aldrig så värdelös.. Det känns som om det är på grund av mig du stack. FÖRLÅT! ;(

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Mikkaela

Hemskt att läsa. Förstår precis hur du känner dig. Min syster stack inte, men hon flyttade från oss pga skolan. och bor idag i sverige. Det är hemskt att förlora en syster på detta sett som du råkat ut för. Men du ska veta att det är inte dig eller din familj som ska känna er värdelösa. En dag kanske din syster står där ensam och behöver eran hjälp..

Finns! <3

2011-02-03 @ 20:24:51
URL: http://mikkienorlin.blogspot.com/
Postat av: Jelena

Mila moja, boli me kad vidim koliko patis. Ako pozelis da pricamo, javni mi mailom i zvacu te. Pozdravi mamu i tatu...ljubi te tetka.

2011-02-09 @ 20:41:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P