Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JAG ÄR SÅ GLAD!

Jag är riktigt glad just nu, många har sagt till mig att jag har en bra blogg och att dom gillar den. Man blir ju så jävla glad av att höra sånt, & något som verkligen fick mig glad idag var detta:
Det är så jäkla kul att höra att dom vill att man fortsätter att blogga och att den är mycket bättre än kissies, visste faktiskt inte att så många verkligen gillade min blogg. Detta är underbart vafan! :D Puss på er mina bloggläsare. :love:

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: emmie

det e ju sant jööh :D ngt JAG iaf tkr du borde skriva om mer är typ dagens outfit och lite sminktips kanske ?:D och om du kan visa lite olika fest make up'er o så :D det e kul :D och typ lägga upp mer bilder!:D typ när du har gjort saker o så:D det är kul :D nya bilder :D

2011-02-17 @ 19:02:58
Postat av: dajana

sv: tack för tipsen emmie, ska börja med det :)

2011-02-17 @ 19:10:07
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Kim

sv: aa det skulle man väll kunna säga :P

2011-02-17 @ 19:37:36
URL: http://ceresa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P