Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JUST NU!


Sitter jag i skolan och har bara en lektion idag, fan vad sur jag blir! Hade ingen aning om att vi inte ska ha någon historia idag sen ska jag till ungdomsmottagningen först kl 10.00 och sedan kl 13.00 så missar mitt prov och religionen så har bara näthandel. TRÅKIGT! :o Hoppas dagen går fort, kanske ska hoppa runt på stan lite och se om man hittar något fint. & så kommer man hem tidigare såklart. SKÖNT! :)
Gammal bild, från nian när jag var blond. :o

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P