Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SORRY.

Har inte haft tid att blogga eftersom jag har jobbat idag, är helt sluuuut ! :( I morgon stannar jag hemma och vilar kanske åker till syrran men inte säkert. Nu ska jag vila och ta en kopp cappuccino och hoppas på att min underbara Ida kommer till mig. :) Hörs sen, puss puss.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P