Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





THIS OR THAT!

& det med fet text är alltså det jag väljer. :)
Msn/Facebook
Dator/Mobil
Müsli/Cornflakes
Randigt/Prickigt
Hår/Smink
Lösgodis/Choklad
Blogg.se/Devote
En bästavän/Många vänner
Touch Mobil/Knappar
Blond/Brunett
Vanilj/choklad
Lipstick/Lipgloss
Rosa/Lila
Tv/Dator
CD/Radio
Morgon/Kväll
Berg-och-dalbana/Vattenbana
Nike/Adidas
Vinter/Sommar
Stranden/Bergen
Bad/Dusch
Långt hår/kort hår
Mobil/telefon
Lägenhet/hus
Jordgubbe/hallon
Höst/vår
Jul/påsk
Nagellack/läppstift
Hav/sjö
Nyår/Midsommar
Fängelse / döden
Löshår/Äkta
Ipod/Mp3
Lång/kort

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: evelina

snor denna ;)

2011-02-13 @ 18:42:03
URL: http://evelinamoniqe.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P