Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





UNDERBART !

Det är så roligt när man får kommentarer & mpnga besökare, har haft jättemånga den senaste tiden, det bara stiger och stiger hela tiden och jag blir jätte glad! Tack ska ni ha, det är tack vare er det går bra för mig. :) Love to you babies. När det är så här vill man ju bara fortsätta med att blogga, mer och mer och mer. Puss på er!

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: emmie

det e gött ! :D fortsätt sprida bloggen som fan o skit :D o skriv om varierande saker :D ! din blogg e fan så mkt bättre än kissies o skit -.-

2011-02-17 @ 17:41:55
Postat av: dajana

sv: ja jag ska, försöker också få tips av folk vad dom vill att jag ska blogga om. tack emmie ! :)

2011-02-17 @ 18:34:47
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P