Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





VART SKA JAG BÖRJA?!

Bilden är tagen från we♥it.
Jag kan inte sluta hoppas, hoppas på att allt blir bra.. Inget är omöjligt men allt känns hopplöst, & att ens bry sig om att det ska bli bättre känns meningslöst. Jag vet inte vart jag ska börja för att få en bra star. Jag har få saker jag är stolt över, men det jag är stolt över är jag riktigt stolk över! ♥ I used to think of you as somebody that would never, ever hurt me. Men jag ska inte ge upp, jag ska fortsätta vara stark och kämpa med mina mål & jag ska lova mig själv att om jag faller så ska jag resa mig upp med rak rygg och jag tänker inte låta något hindra mig. Jag har har en person som hjälper mig med allt, som stöttar mig oavsätt vad & det tackar jag för.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P