Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





VI ÄR GJORDA FÖR VARANDRA.

Shan, det är för dig mitt hjärta bankar
hela tiden, du finns i mina tankar
du vet att det är avståndet som håller oss isär
utan dig är det inte samma atmosfär
för varje sekund som går slår mitt hjärta för dig
i ord är det inte mycket jag kan förklara
vänta tills vi träffas, då ska jag svara
finns ingen som dig även om jag börjar leta
det är för oss solen går upp, lyser som guld för kärlekens skull.
du är vacker som alla stjärnor på himlen
så fort jag tänker på dig så svävar jag över moln

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P