Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





DUKTIGA DAJANA!


men har som sagt jobbat och så hände det en liten olycka på jobbet där jag bröt tummen. :( Jag använde en borrmaskin, och den sög åt sig min arbetshandske och då följde min kära tumme med och snurra ett antal vara. Det gjorde så ont att jag inte hade någon känsel kvar. Nu är jag gipsad! Fast har skadat mig tvärmycket idag, jag klämde fingrarna tusen gånger, sen träffa jag mig själv med spikpistolen och skar mig på kartinger hela tiden. Så det va ingen lyckad dag. :(

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Caas

hejsan Dajana ;D Du har värkligen en skitsnygg blogg och jag undrar vart du gjort din design/header i för program?

2011-01-05 @ 23:49:25
URL: http://bytheufo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P