Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FÖRSTA JANUARI TVÅTUSENELVA.

Har precis kommit hem, efter en lång och hård natt. Som sagt det är ett nytt år. :) Härligt, kan börja om sitt liv på nytt kanske? Aja, ska berätta lite om min nyår och kan börja med att det var inget speciellt, men det var roligt man lärde känna nytt folk ganska najs. :) Sen var man med underbara människor, satt och drack och softade, först tog vi det lungt hos Kristijan, sen drog vi till Max på förfest och sedan vidare till en "stora" fest. :p Men var inget speciellt, haha. Aja tackar alla för en trevlig stund. :)
Som sagt, nu har jag färgat hårt och klippt mig, det blev blonda slingor i hela håret, på bilden är det mycket gult men det är på grund av lampan, eller ah ljuset eller hur man ska säga. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Ninni

GOTT NYTT ÅR! =)

2011-01-01 @ 22:25:27
URL: http://danceelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P