Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KLASSRESA.

Nu ska jag packa klart det sista, sedan åker jag. Blir inget inlägg mer fram till fredag. Så på fredag när jag är hemma berättar jag om mina dagar och vad som har hänt. :) Därför säger jag hejdå nu, hoppas ni saknar mig! ;D Hahah, puss puss.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Alexandra

kul med klassresa :)

2011-01-26 @ 22:36:17
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P