Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MIN BEBIS.

I hjärtat finns ett rum 
som bara är för dig. 
Och var jag än tar plats
så finns du här hos mig. 

Jag hör din varma röst 
som inspelad musik. 
Jag lyssnar om igen 
för den är helt unik. 

I mörker och i ljus
ditt ansikte jag ser.
Ur minnet tar jag fram 
de bilder där du ler.

Men bland allt du är för mig
finns något svårt att bära 
- min längtan efter dig 
när jag inte har dig nära.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P