Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MITT 2010.

ÅRET
Hur har året 2010 varit för dig?
- upp & ner.
Bättre än förra året? - ja det jag minns.
Någonting du aldrig kommer glömma 2010? - finns mycket.
Har du flyttat under år 2010? - nej, men 2011 flyttar jag.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - åhja!
Isåfall vilken? - Block 44 - somliga, m.m
Har du druckit alkohol? - aah. :)
Har du kysst en främling? - haha mjo.
Gjorde du något år 2010 som du aldrig gjort förut? - mycket.
Höll du några av dina nyårslöften? - Faktiskt inte!
Bästa boken du läste i år? - Ingen. :)
SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? -
nej, tror inte det!
Har någon i din släkt avlidit? - ja!
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - haha, ja.
Varit i slagsmål? - gills syrran?
KÄRLEK
Hur har din kärlek varit 2010? - upp & ner.
Har du varit kär? - japp.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja.
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? - yes.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? -
massor.
Isåfall vad? - tänker inte ta upp det nu.
Har du ljugit för en vän? - aa, fast jag var tvungen!
Har du varit ute en hel natt? - aah.
Har du blivit tagen av polisen? - nope.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - ja.
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - ja.

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? -
Vadsbogymnasiet.
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nej..
Hatar du någon på din skola? - JA!
Har du gjort ngt framsteg? - yes sir.
Haft alla rätt på ett prov? nej. :(

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - aa. :)
Har du förlorat en vän? - mjo. 
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Ja! :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nej, absolut inte.
Har du många killkompisar? - ganska.
De bästa nya människorna du träffade? - Många. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: sofie

fin blogg du har!

vill du göra en header åt mej :)?

2011-02-16 @ 20:36:04
URL: http://soufies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P