Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MUSIKEN BETYDER ALLT.

Vad betyder musiken för er? :) | För mig betyder den faktiskt allt, jag lyssnar på musiken varje dag, vad jag en gör så har jag musiken med mig. Jag hittar någon ny låt varje dag som jag blir kär i & just nu är det Block44.. Låten gick in rakt i hjärtat på mig. Lyssna på den! :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Jenny

Samma sak här!

Det är helt sjukt vad jag älskar musik!

Skulle aldrig klara mej utan den.

2011-01-02 @ 15:23:23
URL: http://justjennny.blogg.se/
Postat av: Ninni

asså det är typ sjukt, men jag lever för musiken!!

2011-01-06 @ 21:46:39
URL: http://danceelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P