Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SKOLAN.

Nu är jag hemma från skolan, och jag tycker det var kul att komma tillbaka och träffa alla igen. :D Tycker min klass är helt underbar, den är rolig och sprider glädje som fasen, så då är det kul att komma tillbaka. :) Sen är det en till bra sak, jag har tagit bort mitt gips och det är så fruktansvärt sköönt. :) Fast får inte använda tummen för mycket eller ah får inte anstränga den men måste träna upp den, det kändes så sjukt konstigt när jag tog bort gipset. Jag hade typ ingen känsel i tummen. :o Men nu har jag det. :D Vad händer idag? Jo jag ska kolla efter en dator som pappa ska köpa till mig. :D
Saknar Bosnien. :(

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

jag med :)

2011-01-11 @ 16:48:02
URL: http://lovefiona.blogg.se/
Postat av: Vendela

Jaha,vad blir det för dator?Jag ska oxå få en,men börjar bli lite tveksam om jag ska ta en systemkamera istället...

2011-01-17 @ 18:55:01
URL: http://cherryize.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P