Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TO YOU BABE.

Jag vet inte vart jag ska börja, men kan säga att jag har nog hittat världens gulligaste och underbaraste pojke som någonsin skapats. Så söt och fin på alla sätt som finns, och det som är bra med dig älskling det är att jag kan säga allt till dig och du förstår mig. Du är nog den enda som förstår mig så bra genom att jag inte behöver förklara mycket. Du är helt underbar gubben. Tack för du finns för mig, du har en fruktansvärt stor plats i mitt hjärta och jag vet inte vad jag ska säga som beskriver allt jag känner. Du är den bästa och finaste jag vet. Fuck vad detta känns äkta. You are amaizing baby. Jag vet att du kommer läsa detta och jag skriver det till just dig, du har gett mig en sådan lycka i livet, på så kort tid har jag verkligen börjat tro på kärleken. :love:

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: E

sv; gjort det nu, din tur! :)

2011-01-12 @ 16:48:00
URL: http://elleneliza.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P