Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ÄLSKAR LIVET IBLAND

Ibland älskar jag verkligen livet, när allt ändå känns en aning lätt. När man träffar människor man saknat och när man bara är med dom man mår bra med. Kan inte beskriva känslan jag hade igår när jag träffa alla människor och när det fanns en speciell person som gjorde kvällen för mig.. Sommar + vänner = bästa som finns!
Jag ser helt handikappad ut på bilden, haha. Men kolla min flickasd ögon! :love:

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: BloggExtra.se

Hej!



Ser att du lagt upp en frågelåda hos oss på BloggExtra.se, men inte fått in den på bloggen. Ska hjälpa dig!



Du måste använda koden som står på högersidan i din frågelåda (när du är inloggad). Kopiera koden som står i textrutan under SCRIPT. Du hittar det under "Använd på din sida".



Du kan även hitta guide och exempel på:

http://valresultatet.blogg.se



Får du problem maila eller skriv till oss på sidan!



Mvh

/BloggExtra.se

2011-07-03 @ 20:36:13
URL: http://www.bloggextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P