Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BESTÄLLT NY MOBIL

Jag va så sugen på en ny mobil, och så hittade jag denna för 1439 rätt billigt så jag klickade hem den. Hoppas den är bra och att den håller. :) Hatar att lära mig på nya mobiler, speciellt touch tar så fruktansvärt lång tid för mi, men men det är värt det antar jag! :) Någon som har denna mobil?

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P