Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BULLSHIT FRÅN ALLA HÅLL

sjukt hur mycket luft folk tar för sig ibland
när dom tror sig veta allt när dom egentligen inte vet ett skit ..
alla gånger som man hört samma gamla bullshit dom kör med
att dom skulle bry sig, att dom finns där, att man är värd något bra
men det visar sig i slutändan att allt dom sagt bara är tomma ord ..
jag vet, allt är inte skrivet i sand. men det mesta ni säger är fan det.
& folk undrar hela tiden "varför kan du inte lita på någon?"
- det kanske är för att folk öppnar käften om saker dom inte har någon
som helst aning om, och antagligen för att dom tagit för mycket luft ..
dom bryter ett förtroende mot något annat som kallas svek.

folk snackar skit konstant ..

Kommentera ♥ [3]




Kommentarer
Postat av: lolo

sant

2011-07-18 @ 22:35:08
URL: http://bellolo.webblogg.se/
Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; tack!

2011-07-18 @ 23:24:28
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: Jessi

Hej, va fin din blogg är. Är det du som har gjort den själv?

2011-07-19 @ 08:40:52
URL: http://mamiilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P