Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FRÅN OCH MED IDAG

Har bestämmt mig att från och med idag ska jag sluta kolla på statistiken.
Har insett att jag bloggar en hel del för mig själv, för att kunna skriva av mig.
& det är skönt att ha ett ställe där man kan skriva vad man vill.
Att blogga är verkligen en hobby för mig, har verkligen hittat något som passar mig.
& det är så kul att folk gillar det jag gör och att folk märker att detta är mitt intresse.
Så från och med idag skriver jag för min egen skull och inte någon annans!

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P