Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





GILLA PÅ FACEBOOK

Nu har jag gjort en sida på facebok där man kan gilla min blogg, så ni kan klicka på bilden för att komma direkt till gilla sidan eller så söker ni bara dajanaramic.blogg.se. Jag skulle bli super glad om fler gillade, just nu är det dock bara 23 och jag är glad för det.. Blir ju gladare om fler gillar.. :)

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Erica Nylund

vart tyvärr tvungen att göra en ny blogg.

så jag hoppas att du följer den istället!

KRAM!

2011-07-23 @ 16:48:11
URL: http://ceciiliasvardag.blogg.se/
Postat av: AALMAJOHANNA'

hur gjorde du sidan på fb? :-)

skulle bli jätte glad om du kunde förklara, kram!

2011-07-24 @ 18:47:33
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P