Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KVÄLLENS PLANER

'
Idag planerar jag att åka till Gullspång och vara med mickan, så ska nog åka lite senare då bara packa och sånt sen dra. Har inte så mycket att göra hemma & på torsdag-fredag kommer min pappi heeem, ÄNTLIGEN! :) :love: & även syrran och joakim kommer då, ska bli kul att träffa dom efter att arit ifrån dom ett tag nu. Så hörs sen kommer nog slänga in ett inlägg innan jag går och ett när jag är hos mickan och berättar vad vi gör. :) xoxo

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: AALMAJOHANNA'

ja det ska bli kul, lite drygt att åka bil så länge bara. :-/

2011-07-26 @ 10:54:18
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P