Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NEXT: STÄDA

Har precis kollat klart på filmen trassel, och fyfan vad den är bra !
Älskar den filmen, den är så gullig och så rolig. :D
Kan kolla på den om och om igen, :)
Någon mer än jag som gillar den? Hahah.
Näe men nu ska jag städa mitt rum och pyssla bland alla mina smycken.
Har en hel del smycken, älskar smycken.
Allt utom örhängen eftersom jag inte har hål i öronen, så halsband, armband & ringar är mina favoriter.
Tips på sidor där man kan köpa billiga smycken? :)

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P