Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NEXT: UNO

Nu ska jag ut och spela uno med Joe & Sarahy, hihihi. Roligt roligt, och han har fixat massa saker på min dator så nu är den säker som tusan! :D :D :D Underbart, hade även virus på datorn och det har han tagit bort, underbar vän!!!! Men kommer inte blogg så mycket ikväll kanske kastar in ett inlägg senare men nu är det ju helg så nu ska jag verkligen vila ut för börjar ju jobba på måndag igen & i morgon ska jag köra bil. Cya! :)
(gammal bild på mig och mitt ex, på min 18 årsdag.. )

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P