Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





6 TIMMAR

Har suttit sedan kl 12 och kollar på Tough Love, så jävla braaa! Fan vill också hitta min kärlek och vara lycklig och kär. Fy fasen vad avis jag blev på alla tjejer som hittade någon kille dom mådde bra med.. Aja nu ska jag hjälpa mamma och sedan kanske ut och steka i solen. :)

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Carro

Fin blogg du har! :)

2011-06-05 @ 21:20:33
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P