Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SARAHY GÄSTBLOGGAR HIHIHI

Chachaa bloggen.. nej orka va sån tönt. Hej bloggen! idag har ja o dajanki (the girl who run this blog) varit me hennes kusin Melissa aka Kusin vitamin. Vi har faktiskt inte gjort ett piss ooohj ja sa piss ah tja har inget att skriva egentligen o Dajankis hjärna e tom på fisar. Kuku va hon fiser asså. Ah iaf jag e coolast o bäst o snyggast o... okej ska inte ge mig sj så mkt luft. Men nu ska ja berätta en hemlis för er hheheh de vill ni allt veta haaaa ? ah men Jag älskar Dajanki more than ever för hon e bäst. Den som läser hennes blogg kan få en kyss oxo ;) tack o hej leverpastej! xoxo Sarahy

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: j'l

såbra, jo med mig är allt toppen. :-)

vad gör du ikväll då ?

2011-06-04 @ 22:36:49
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/
Postat av: j'l

väntar på att jag ska få en ny header/design på bloggen. :-D

2011-06-04 @ 22:42:06
URL: http://aalmajohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P