Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





TIME FOR SHOPPING!

Nu ska jag till Örebro en sväng för att shoppa, och efter det ska jag till mitt hjärta och fira henne för hon fyller ju 18 år på måndag. :D Hihihihi! & Grattis Amanda på födelsedagen & även Rasmus på sin 18 års dag, hoppas din får en awesome födelsedag.. Jag kommer ha en super dag, först shoppa och sen va med min älskling! :D Hihihihihi, hörs sen. Pusss pusss.

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: Daniella

Vad kul med shopping! Själv så älskar jag att shoppa :)



Fina ögon du har! :D

2011-06-18 @ 19:22:11
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: j e n n i f e r

sv: ja, så jag ska ladda ner den direkt nu:D

2011-06-19 @ 10:23:00
URL: http://jennifersund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P