Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BORING.

Hade tråkigt nyss så gick ut och tog kort lite, men orkar inte lägga upp alla bilder så lägger upp två av dom.. Kanske lite tråkiga men har inget annat att skriva i min blogg. Funderar på att möblera om mitt rum, men det är ju så litet så vet inte vad jag kan göra.. :( Tråkigt men vad ska man göra.. Heheh Ikväll blir det fredagsmys. Mumsss.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P