Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





EAT SHIT.

I hope karma slaps you in the face before I do! Känner en sån jävla ilska för dig just nu, du är så falsk så det bara skriker om dig, du kommer och går hur du vill. Är så jävla trött på ditt beteende. Snälla väx upp ! Hur står du ut med dig själv om jag får fråga? Hur ska jag veta fall jag kan lita på dig? Du tänker verkligen inte på vad du gör, tycker fan synd om dig.. Så mycket jag funnits och ställt upp så får jag skit tillbaka, du är inte den enda som gör så..  ALLA gör så och då menar jag alla. Jag vet inte vad jag ska göra och inte göra för att du ska se hur jävla besviken jag är på dig, aja ska sluta lägga ner min energi på detta.. BITCH !

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P