Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FICK JAG VÄLJA SKULLE JAG VÄLJA DIG.

Rubriken kanske säger det mesta, men som sagt jag kan inte välja jag får inte välja.. Vi har inte haft tid för varandra, inte än och det funkar inte då, inte enligt dig.. Jag skulle kunna göra allt för att det skulle bli bra, men om bara jag kämpar för ingenting så ger jag hellre upp. Orkar inte ödsla tid, hellre går jag vidare och lever ensam än i en lögn. I now I got a problem, men alla har det. Har gjort väldigt mycket saker jag ångrar som jag står för, men vissa saker måste jag göra för att verkligen se vad jag vill.. Jag vill inte såra dig vilket jag kan göra, jag vill ge dig kärlek och lycka men vill inte du ta emot så ska jag väl ge upp? Man ska inte ta saker för givet, finns inget som heter föralltid, absolut inget! Jag vet inte ens vad jag ska säga, hur jag ska bete mig eller nått.. I need you like a heart need a beats. Detta kommer bli ett långt inlägg men jag känner att jag måste skriva av mig och jag hoppas någon förstår vilket få gör. Jag har varit 100% ärlig och sagt allt, men ändå räcker det inte till. Vad ska man göra förutom att släppa taget?

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P