Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





FRUKOST.

Nu ska jag gå och äta frukost och sedan gå till tåget och vidare till skolan.. Tråkigt men man måste ju. Idag vet jag itne vad som händer får se. Glöm inte dagens blogg, klicka här för att komma dit och anmäl er. :) Drar ut en vinnare idag. ;) Puss puss.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: M E R E I

- nice ju!

2011-03-30 @ 17:14:26
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P