Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





HANDLA.

Nu ska jag gå och handla lite åt mammsen, sen ska jag komma tillbaka och fixa mitt rum och sedan blir det time for sleep. Är sjukt trött, och i morgon har jag sovmorgon så blir att sova lite längre. :) Skööönt ! Förresten så vill jag ha sommar nu, är trött på snön..

Kommentera ♥ [2]




Kommentarer
Postat av: jessika

dagens blogg är avslutad. titta in om det var DU som blev den lyckliga vinnaren, om inte - håll utkik efter en ny tävling. kram

2011-03-29 @ 20:57:25
URL: http://jkaaa.blogg.se/
Postat av: jessika

den fick ju ett eget inlägg?

2011-03-29 @ 21:18:16
URL: http://jkaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P