Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JAG MINNS DET SOM OM DET VORE IGÅR.

Gud vad jag minns detta, när jag fick rida på en kamel utan pucklar eller hur det nu stavas. Minns det som om det vore igår. Fan vad rädd jag var, men ändå glad för jag var och en till var dom enda som fick rida.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3

2011-03-07 @ 14:57:49
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P