Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





KÖRKORT PÅ G.

Nu fasen ska jag sätta igång med körkortet, har bokat tider till att köra och ska även börja med teorin.. Måste fixa detta så fort som möjligt, men är dock jävligt rädd för att köra, har ju inte gjort det än och är rädd för hur det ska gå. :( Hoppas det går bra iaf.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Motorcykeltjej & Fotograf

Det kommer att gå jättebra!! Jag tror att du kommer tycka att det är roligt att köra bil! =)

Vilken körskola går du på? Anderssons?

Krams

2011-03-29 @ 23:12:56
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P