Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





NEXT: SKOLA.

Har precis fixat mig och ska till skolan snart, har fett ont i magen vet inte vad det är.. :( Men sen är det så att en väldigt nära kompis till mig ska flytta ifrån mig idag, fuck vad tomt det kommer kännas. Min snobb som jag alltid retade, som alltid fanns där för mig men ändå hade vi våra stunder. Fan vad jag kommer sakna honom, helt sjukt! :( Kommer bli en stor tomhet i skolan också..

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: rasmus

:( <3

2011-03-25 @ 08:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P