Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





ÖHM..

Nu vill jag klaga igen på folk som är så jävla äckligt falska ! :s Först går man och snackar skit, sen är man med den personen.. Vafan ska man tro egentligen, sen säger du något och gör helt tvärtom.. Du håller dig för helvete inte till en enda sak du säger, är trött på ditt falska beteende och ditt äckliga sätt du behandlar mig på.. Hur fan orkar du hålla på jag förstår inte?! Aja peace bitch !

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P