Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





RIGHT NOW.

Sitter jag och lyssnar på musik och fixar i ordning mig, ska inte sminka mig så speciellt för det ska jag göra ikväll när jag ska på balkanfest, nu blir det bara platta håret och ta på mascara eftersom jag ska på en fotbollstunering och fotografera.. :) Hoppas man hittar mycket roligt folk, haha! ;D Är som sagt fortfarande förkyld så det är jobbigt men jag kan ha roligt ändå. :D Därför blir det inga inlägg idag, jo jag tar ett tidsinställt inlägg så det blir lite mer i bloggen, hörs sen. :D Pueessss.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Gabbe

sounds awesome =D Hoppas din kväll blir awesome!

2011-03-12 @ 20:57:19
URL: http://gabbesketch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P