Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





SKRIVER AV MIG.

Ville bara säga att jag är trött på hur du behandlar mig, och det är inte bara jag som sett det utan även många fler. Problemet med dig är att du klagar på alla andra och ser felet i andra men när du gör samma fel så är det okej?! :s Say what? Du borde ta tag i ditt liv och göra något, sluta klanka ner på folk efter dina egna fel. Och nu tänker jag inte säga något till denna person om vem det är, känner du dig träffad så vet du att det är du. Detta kan vara till en eller flera personer, no name. Är också trött på att höra, "vem mena du i din blogg", "va det mig du mena i din blogg" wtf.. Tar du åt dig av detta då är det väl du. Hatar när folk jämt ser negativa saker hos andra när personen själv inte är fullt ut perfekt. Finns ingen som är det, alla har det lilla "felet" eller vad man nu ska kalla det. Alla personer går inte ihop och det får man acceptera. Eat shit fuckers ! Nu är jag klar.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: evelina

du är bäst dajana!

2011-03-11 @ 15:16:43
URL: http://evelinamoniqe.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P