Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





BOSNIENS LÅT PÅ E.S.C

Nu ska ni få höra på han som sjöng för Bosnien i Eurovisen Song Contest eller hur det stavas, han sjöng ju på engelska i sitt bidrag vilket gjorde mig jätteledsen. Men därför ska jag nu ge er en låt som han sjunger på bosniska. Han är en jättestor artist och om ni minns så prata jag ju om att jag va på en konsert i Göteborg, det var på han. Dino Merlin! :love: Han är bäst.

Kommentera ♥ [0]




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P