Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





CRAZY NIGHT

God morgon på er, tänkte berätta lite om min kväll. Kan säga att den var galen, mycket rolig kväll. Va sjukt kul, först satt vi lite i lägenheten och sedan drog vi till en bosnisk klubb och satt där och hade soft. Sen kom vi tillbaka till oss och  satt och lyssnade på musik och verkligen hade det kul. Det var som sagt en galen kväll, går inte in på detaljer men galen ! :D

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Pelin

Heeejjj förlåt va borta så kunde inte va me i din frågestund men nästa gång :D Hur mår du då? Puuusss <3

2011-05-22 @ 16:40:04
URL: http://peeliiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P