Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





JAG ÄR INTE DUM..


Jag ogillar när jag får kommentarer där folk säger vad som är rätt och fel, jag skriver exakt vad jag vill och är det problem med det så kan man sluta läsa. Jag skrev stad ist för land, vad är problemet? Kanske vill besöka en speciell stad så låt mig skriva som jag vill. :s Sluta bry er så mycket om ni ska klaga ffs.. Jag vet vad jag skriver, är inte helt dum i huvudet.

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Göran

Nu beter du dig som den lilla flicka du är. Erkänn att du trodde att LA är ett land.

2011-05-04 @ 13:10:29
URL: http://agilitydream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P