Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





LÄR KÄNNA MIG BÄTTRE

Namn: Dajana Ramic
Piercingar: I tungan!
Tatueringar: 1 på handleden
Längd: 1,78.
Skostorlek: 40-41
Hårfärg: Brunett
Är du kär i någon: Ja!
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ohja..
Tänker du på självmord: Nej .
Tycker andra att du är attraktiv: I have no idea!
Dricker du alkohol: Ja.
Använder du droger: Nej, aldrig i mitt liv!
Röker du: Nej
Vilket shampoo använder du: lika men sunsilk gillar jag.
Vilken parfym använder du: Massa olika, million lady är favoriten nu.
Vad är du rädd för: Spindlar och smärta är nog min största rädsla.
Gillar du att tvätta: Hatar.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Beror på.

SENASTE..
Film du hyrde:
Minns ej.
Film du köpte: Ingen aning.
Låten du lyssnade på: Markoolio - alla borde va som mig, HAHA.
Låten du hade på hjärnan: Samma som jag lyssnade på.
Personen du ringde: Mamma.
Tv program du tittade på: OC.
Personen du tänkte på: Shan..

HAR DU NÅGONSIN:
Gråtit över en pojke:
Ja.
Gråtit över en flicka: Ja.
Ljugit för någon: Ja.
Varit i slagsmål: Ja. 
Blivit arresterad: Nej.

ANTAL..
Gånger du varit kär:
3 kanske..
Gånger ditt hjärta brustit: Alla..
Hjärtan brustit på grund av dig: En.
Tjejer du kysst: Räknar inte. 
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Någon gång.
Ärr du har på kroppen: 3 kanske, 1 stor iaf.

SENASTE..
Bok du läste:
Läser inte.
Personen du fick mail av: Vet inte.
Personen du fick brev av: Kommer inte ihåg.
Personen du fick sms av: no name.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Helgen.
Saken du köpte: Hmm, minns inte. :o

Vad har du gjort idag:
Varit i skolan, varit med Sarahy & Rasmus :love:
Var det kul: Ja.
Hur tidigt stiger du upp: Skolan 5 om jag duschar, halv 6 om jag inte duschar, sovmorgon kl 7.
Gillar du att slåss: Älskar (på skoj).
Vad ska du göra idag: Sova.
Är du seriös: Jadå.
Vad är du allergisk mot: Pollen lite iaf.
Var har du ont: Ingenstans.
Använder du hårspray: Ibland.
Kan du stå på händer: Omg, nej..

Håkan Hellström eller The Ark: Ingen.
Bright eyes eller Lars Winnerbäck: Ingen.
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Lite..
Är du glad nu: Nej. 
Var du glad igår: Lite.
Känner du nån som jobbar på sjukhus: Jag tror det.
Vad dansar du till: Musik.
Stockholm är: Blä
Göteborg är: Bäst.
Kan du sjunga: Nej.
Mer värt än guld: Familj, vänner & shan.
Spaghetti eller makaroner: Spaghetti.
Ett stad jag helst vill besöka:
Los Angeles.

Kommentera ♥ [4]




Kommentarer
Postat av: Göran

LA är en stad, inte ett land.

2011-05-03 @ 23:15:30
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: Göran

Det är stor skilland på ett land och den stad. Ok, LA är större än Vatikanstaten, som är en stat, kanske till och med större än San Marino. Men LA är en stad.

2011-05-04 @ 08:50:45
URL: http://agilitydream.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag åker till Los Angeles nästnästa vecka ;)

2011-05-07 @ 18:49:25
Postat av: dajana

SVAR: Anonym, du kan ju gärna skriva ditt namn nästa gång, men fyfan vad avis jag blir nu! Vill ju också dit ! :(

2011-05-07 @ 18:56:07
URL: http://dajanaramic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P