Hejsan!

Hej mitt namn är Dajana Ramic, jag är född -92 & bor i en liten håla som heter Hova. I min blogg kommer du få uppleva en hel del tips av olika slag, min vardag, musik, bilder, design & en hel del annat. Hoppas du stannar! Puss & Kram





MIN BÄSTA VÄN

Kan börja med att säga att jag älskar dig med hela mitt hjärta.
Du är verklige min bästa vän som har funnits här.
Du fanns där för mig när alla andra stack.
Du har alltid stöttat mig och varit så jävla underbar mot mig.
Vi har har haft dagar som gått upp och ner men ändå hittat tillbaka till varandra.
Hade aldrig stått här idag om det inte vore tack vare dig.
Detta inlägg är enbart till dig, ta åt dig av varenda ord jag skrivit, du är det bästa jag har.
Du kommer alltid vara nummer ett. :love:

Kommentera ♥ [1]




Kommentarer
Postat av: Sarahy

oooooh älskar dig dajanii :* jag börja nästan gråta hahaha <3

2011-05-05 @ 23:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P